30
август
2021
Әдістемелік жұмыс жоспары
Әдістемелік жұмыс жоспары
Мектептің әдістемелік тақырыбы:
«Кәсіби біліктілігі дамыған, жаңа әдіс тәсілді меңгерген, өзіндік бағыты, ой – пікірі, ұстанымы бар, мақсат қоя білетін және оған жету жолдарын таба алатын, тұлға ретінде қалыптасқан мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту»
Әдістемеліктің жұмыс мақсаты:
Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.
Әдістемелік жұмыстың міндеттері:
Білім беру технологияларын енгізу арқылы білім алушылардың сапасы көтеріледі.
Әдістемелік кеңес құрамы:
Кеңес төрайымы –Мырзашева Г.М
Мүшелері:Г.Баидаулетова. - бастауыш пәндер бірестігінің жетекшісі
/бастауыш сынып мұғалімі/
Саткалиева Н.И - гуманитарлық пәндер бірлестігінің жетекшісі
/орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі/
Өмірхан С.Е. – политехникалық пәндер бірлестігінің жетекшісі
/математика пәнінің мұғалімі/
Г.Құрманова – сынып жетекшілер бірлестігінің жетекшісі
/тәрбие ісі-жөніндегі орынбасары, мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі/
66
Әдістемелік жұмыс жүйесі
2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ
Әдістемелік кеңес отырыстары
Мектептің әдістемелік тақырыбы:
«Кәсіби біліктілігі дамыған, жаңа әдіс тәсілді меңгерген, өзіндік бағыты, ой – пікірі, ұстанымы бар, мақсат қоя білетін және оған жету жолдарын таба алатын, тұлға ретінде қалыптасқан мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту»
Әдістемеліктің жұмыс мақсаты:
Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.
Әдістемелік жұмыстың міндеттері:
- Әдістемелік апталықтар мен күндерді сапалы әзірлеп, өткізу.
- Сабақтың барлық түрлерінің жоғары әдістемелік деңгейде өтуін қамтамасыз ету.
- Жас мамандардың кәсіптік шеберлігін көтеру жұмыстарын ұйымдастыру.
- Білім беру технологияларын енгізу арқылы білім алушылардың сапасын көтеру.
- Шығармашыл мұғалімдердің тәжірибесін жинақтау және тарату.
- Әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру, есебін жүргізу, құжаттарын реттеу.
Білім беру технологияларын енгізу арқылы білім алушылардың сапасы көтеріледі.
Әдістемелік кеңес құрамы:
Кеңес төрайымы –Мырзашева Г.М
Мүшелері:Г.Баидаулетова. - бастауыш пәндер бірестігінің жетекшісі
/бастауыш сынып мұғалімі/
Саткалиева Н.И - гуманитарлық пәндер бірлестігінің жетекшісі
/орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі/
Өмірхан С.Е. – политехникалық пәндер бірлестігінің жетекшісі
/математика пәнінің мұғалімі/
Г.Құрманова – сынып жетекшілер бірлестігінің жетекшісі
/тәрбие ісі-жөніндегі орынбасары, мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі/
66
Әдістемелік жұмыс жүйесі
2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ
№ | Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс -шаралар | Жауаптылар | Орындау мерзімі |
ҚЫРКҮЙЕК | ||||
Білім сапасын көтеру бағытындағы жұмыстар | ||||
Мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушылар базасын жинақтау | Тізім жасау | Пән мұғалімдері | 20 қыркүйекке дейін | |
Дарынды оқушыларды анықтау мақсатында диагностика жүргізу | Тізім жасау | Пән мұғалімдері | 15.09.2021 ж | |
Аралық және қорытынды аттестацияға дайындық жұмысын бақылау | Аралық және қорытынды аттестациядан өтетін оқушылардың таңдау пәндерін анықтау. | 9 сынып пән мұғалімдері | ||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
2021-2022 оқу жылында педагогтардың біліктілігін арттыру мақсатында курстар тізімін жасақтау | Курсқа тізім бойынша жіберу | ДОІЖО | Кестеге сәйкес | |
«PISA» тапсырмаларын құрастыру» курсына барып келген мұғалімдерімен тәжірибе алмасу | Математика,физика,химия,биология пән мұғалімдерінің тәжірибе алмасуы | Пән мұғалімдері | Кесте бойынша | |
Әдістемелік кеңес отырыстары | ||||
І отырыс 1. 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік кеңестің жұмыс жоспарын бекіту 2.2021-2022 оқу жылының ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарда әдістемелік нұсқау хатымен таныстыру, іс жүзінде асыру. 3. Жас мамандар мен тәлімгерлердің жұмыс жоспарын бекіту. | Әдістемелік кеңес отырысы | ӘБ мұғалімдері | 25.08.2021 ж. | |
Жас мамандар мектебі | ||||
Жас және тәжірибесі аз,жаңадан қызметкер кіріскен педагогтердің жұмысын бақылау | Жас және тәжірибесі аз мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету | Мектеп әкімшілігі Жас мамандар мектебінің жетекшісі | ||
Аттестация | ||||
2021-2022 оқу жылында аттестациядан өтететін мұғалімдердің кестесін дайындау | Тізім жасау | ДОІЖО | 20.09.2021 ж. | |
Педагог қызметкерлерді аттестаттаудан өту ережелерімен таныстыру | Жиналыс | ДОІЖО | 26.09. 2021 ж | |
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
«Жас ғалым» оқушылар қоғамының жұмыс жоспарын бекіту | ДОІЖО | 5.09.2021ж | ||
Танымдық оқу әрекет деңгейі жоғарғы оқушылармен жұмыс | Пәндік олимпиадаға қатысу мақсатында оқушылар тізімін жинақтау. | ДОІЖО | 5.09.2021 ж | |
«Зерде», «Дарын» зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар сайысы мен ғылыми жобалар сайысына қатысатын оқушылар тізімін дайындау | Мәліметтер жинақтау | ДОІЖО | 5.09.2021 ж | |
Мектепішілік олимпиадаға қатысатын оқушылардың тізімін пәндер бойынша анықтау | Пән мұғалімдері | 30.09.2021 ж. | ||
Облыстық,республикалық онлайн олимпиадаларға оқушыларды қатыстыру | Пән мұғалімдері | Сұраныс бойынша | ||
Шығармашылық топ жұмысы | ||||
Шығармашылық топ жұмыс жоспарын бекіту | Топ көшбасшысы | 5.09. 2021 ж. | ||
Шығармашылық топ сапалық құрамын құру | Шығармашылық топ отырысы | Топ мүшелері | қыркүйек | |
«Lesson studu»тобын құру | Деңгейлік курс өткен мұғалімдер | |||
| ||||
ҚАЗАН | ||||
Білім сапасын көтеру бағытындағы жұмыстар | ||||
5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін бақылау | Сабақтарға қатысу | Мектеп әкімшілігі Психологтар | 5.10 – 15.10. 2021 ж | |
Жалпылама-сыныптық бақылау (7,8 сыныптар) | Функционалды сауаттылықты дамытуды бақылау (математика, оқылым, ғылыми -жаратылыстану) | Сабаққа кіру, пәндерден сынып/ параллель бойынша тоқсандық жиынтық бағалау | Ай бойы | |
Аралық және қорытынды аттестацияның дайындық жұмысын бақылау | Оқушылардың білім,білік,дағды жағдайын сараптау. | 9 сыныптың пән мұғалімдері ӘБ отырысы | ||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
2021-2022 оқу жылы озық тәжірибе тарататын мұғалімдерді анықтау, және іс-тәжірибелерін тарату жұмыстарын жандандыру. | Жоспар дайындау | Шығармашылық топ | ||
Әдістемелік кеңес отырыстары | ||||
_________ мұғалімді персоналды бақылау .Мұғалімге жеке әдістемелік көмек көрсету немесе *жаңартылған білім мазмұны, критериалды бағалау, үштілдікті оқытуды енгізу бойынша педагогикалық тәжірибемен алмасу | Сабаққа кіру, «әдістемелік копилка», мұғалімнің жеке іс қағазы | |||
Жас мамандар мектебі | ||||
Озық тәжірибелі мұғалімдердің сабағына қатысу | Тәжірибе алмасу | Тәлімгерлер | 19.10–24.10. 2021 ж | |
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
Аймақтық олимпиадаға оқушыларды дайындау | Қосымша сабақтар | Пән мұғалімдері | 30.10.2021 ж | |
«Зерде», «Дарын» зерттеу жұмыстарын қабылдау,комиссия мүшелеріне тексеруге тапсыру | Шығармашылық топ мүшелері | 23.10. 2021 ж | ||
«Ақ бота» марафонына тапсырыс беру | ||||
Шығармашылық топ жұмысы | ||||
Зерттеу тобы мүшелерінің оқушылардан сұхбат алуы (АВС деңгейлі) | Сабақтағы оқушының қажеттілігін анықтау | Шығармашылық топ мүшелері | 11.10. 2021 ж | |
Бірлестік онкүндіктері | ||||
Пәндік (әдістемелік) апталықтар мен онкүндіктерді өткізуді бақылау | Өнер және дене шынықтыру,АӘД бірлестігінің онкүндігінің қорытындысы. Бірлестік жұмысының нәтижесін талдау. | Пән мұғалімдері | 11.10-22.10. | |
ҚАРАША | ||||
Білім сапасын көтеру бағытындағы жұмыстар | ||||
Жалпылама-сыныптық бақылау ( 5-9сыныптар) | Оқу бағдарламасының игерілуі (қазақ тілі,орыс тілі, математика, физика,химия, Қазақстан тарихы) | Сабаққа кіру,тоқсандық бағалаудың шыншылдығы | .11. 2021 ж. | |
Әдістемелік кеңес отырыстары | ||||
Оқу пәндерін оқыту мен оның дайындығын бақылау | Гуманитарлық пәндер бірлестігінің пәндерінің оқытылу жағдайы | |||
Мектепішілік олимпиаданың қорытындысы | ||||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
«Үздік бейнесабақ» байқауын ұйымдастыру | Бейне сабақтарды жинақтау | ӘБ жетекшілер | қараша | |
Мұғалімдердің жетістігіне әдістемелік талдау жасау | Мұғалім +оқушы жетістігі | ДОІЖО | қараша | |
Жас мамандар мектебі | ||||
Жас маманға өз сабағын талдай білуге үйрету | Тәжірибе алмасу сағаты | Тәлімгерлер | қараша | |
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
Аудандық олимпиадаға оқушыларды дайындау | Қосымша сабақтардың өтілуін қадағалау | Пән мұғалімдері | ||
Танымдық оқу әрекет деңгейі жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмысты бақылау | Оқушылармен жеке жұмыс жасауға жасалған жағдайға,әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету жұмысына талдау жасау | ӘБ жетекшілер | Үнемі | |
Шығармашылық топ жұмысы | ||||
Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру | Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу | Шығармашылық топ | қараша | |
Бірлестік онкүндіктері | ||||
Пәндік (әдістемелік) апталықтар мен онкүндіктерді өткізуді бақылау | Орыс тілі мен әдебиеті пән онкүндігі.Онкүндік аясында ашық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар | Пән мұғалімдері | қараша | |
ЖЕЛТОҚСАН | ||||
Білім сапасын көтеру бағытындағы жұмыстар | ||||
«Жас ғалым» оқушылар қоғамының ғылыми жоба қорғау кезеңі | Қоғамдық гуманитарлық бағытындағы жұмыстар | ДОІЖО | желтоқсан | |
«Жас ғалым» оқушылар қоғамының ғылыми жоба қорғау кезеңі | Жаратылыстану бағытындағы жұмыстар | ДОІЖО | желтоқсан | |
Жалпылама-сыныптық бақылау (9 сыныптар) | Пәндердің оқытылу деңгейі. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында пәндердің оқытылуын бақылау. | ӘБ жетекшілері | ||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
Оқу пәндерін оқыту мен оның дайындығын бақылау | Жаңартылған білім беру мазмұны аясында үштілді пәндердің оқытылуын тексеру. 1,2,3 сыныптардағы сабақ өткізу сапасын зерделеу. | Биология, физика, Информатика пән мұғалімдері. 1,2,3 сынып мұғалімдері. | Кесте бойынша | |
Оқуға ынтасы төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс | Ынтасы төмен оқушылардың қосымша сабақтарға қатысуын тексеру. | Пән және қосымша білім беру мұғалімдері | ||
Мұғалімдердің жетістіктеріне әдістемелік талдау жасау | Мұғалім + оқушы жетістігі (мониторинг) | ДОІЖО | ||
Әдістемелік бірлестік отырыстары | ||||
Тоқсан бойынша жазбаша жиынтық бағалауы бар пәндер бойынша модерация жүргізуді бақылау | Білім беру сапасын арттырудың нәтижесі ретінде, баға шығаруға тұжырымдалған критерийлер негізінде бірыңғай талаптардың қойылуы | ӘБ мұғалімдері | Кесте бойынша | |
Жас мамандар мектебі | ||||
Тәлімгерлер мен жас мамандардың өзара сабаққа қатысуы | Тәжірибе алмасу | ДОІЖО | Кесте бойынша | |
«Жас маман-2021» байқауы ережесімен таныстыру | Жас мамандар,тәлімгерлер | |||
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
Президенттік қорының орыс тілі,ағылшын тілі пәндерінен олимпиадаға 9 сынып оқушыларын қатыстыру | Дарынды оқушылардың олимпиадаға дайындығын шыңдау | ДОІЖО | Кестеге сәйкес | |
Аудандық, облыстық пәндік олимпиадаға оқушыларды дайындау | Пән мұғалімдері | Кестеге сәйкес | ||
Бірлестік онкүндіктері | ||||
ҚАҢТАР | ||||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
Жаңартылған білім мазмұны бойынша курстан өтпеген мұғалімдерді курсқа жіберу | Тізімін дайындау | ДОІЖО | Кестеге сәйкес | |
Оқу пәндерін оқыту мен оның дайындығын бақылау | Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыратын әдістерді таңдаудағы мұғалім қызметіне талдау жасау | 5-9 сынып пән мұғалімдері | ||
Шығармашылық топ жұмысы | ||||
Шығармашылық топ жұмысының І ж.ж бойынша есебі. Мұғалімдердің өзара сабаққа қатысу дәптерлерінің жүргізілуі. Аттестациядан өтетін мұғалімдермен жүргізілетін жұмыстардың барысы. ӘБ жұмыстарының есебі. | Атқарылған жұмыстарға әдістемелік тұрғыдан талдау жасау,әдістеме-лік қызметке өзгерістер енгізу. | |||
Жас мамандар мектебі | ||||
«Менің сүйікті сабағым!» бейне сабақ көрсетілімі | Қашықтықтан сабақ көрсету | Жас мамандар | қаңтар ж. | |
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
Танымдық оқу әрекет деңгейі жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмыс | Оқушылардың ғылыми қоғамының жұмыстарының жүргізілуі. Мектеп оқушыларының аудандық олимпиадасының қорытындысы. | Ғылыми қоғам мүшелерінің, жетекшілер есебі. | ||
Бірлестік онкүндіктері | ||||
Пәндік (әдістемелік) апталықтар мен онкүндіктерді өткізуді бақылау | Бастауыш сынып | Пән мұғалімдері | қаңтар | |
Дарынды оқушылармен жұмыс | ||||
Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстар:пәндер олимпиадасы,ғылыми жобалар,интеллектуалды сайыстардың қорытындысы | ДОІЖО | |||
АҚПАН | ||||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
Педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модератор санатты мұғалімдердің әдістемелік деңгейінің сәйкестігін ашық сабақ,сыныптан тыс жұмыс,педкеңес,әдістемелік бірлестік отырысына қатысуы арқылы талдау жасау. | Педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модератор мұғалімдер | Кесте бойынша | ||
Оқуға ынтасы төмен оқушылармен жүргізілетін жұмысты бақылау | Оқушының жұмыс және бақылау дәптерлерінің жағдайын,оның тексерілуі мен жіберілген кемшіліктер бойынша мұғалімнің жүргізген жұмыс жүйесіне талдау жасау. | Үлгерімі төмен оқушылар дәптерлері. Пән мұғалімдері | ||
_________ мұғалімді персоналды бақылау (қажет болса) | Мұғалімге жеке әдістемелік көмек көрсету немесе *жаңартылған білім мазмұны, критериалды бағалау, үштілдікті оқытуды енгізу бойынша педагогикалық тәжірибемен алмасу | Сабақтарға кіру, «әдістемелік копилка», мұғалімнің жеке іс қағазы | ||
Жас мамандар мектебі | ||||
Жас мамандардың тәлімгерлерімен байланысы | ДОІЖО | |||
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
«Жас ғалым» оқушылар қоғамының жұмысы | Ғылыми жоба | ДОІЖО | Кесте бойынша | |
Әдістемелік бірлестік отырыстары | ||||
ІV отырыс 1.«Сабақта қолданылатын интербелсенді әдіс тәсілдердің түрлері» 2. Педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің жетістігін бағалау | ӘБ мұғалімдері | |||
Бірлестік онкүндіктері | ||||
Пәндік (әдістемелік) апталықтар мен онкүндіктерді өткізуді бақылау | Химия, биология,жаратылыстану,өзін-өзі тану пән бірлестігінің онкүндігі. Математика,физика және информатика пәндер бірлестігінің онкүндігі. Онкүндік аясында ашық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар | Пән мұғалімдері | ||
НАУРЫЗ | ||||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
Аудандық білім бөлімінен ұйымдастырылатын семинарларға мұғалімдер жіберу | Семинарға бұйрық шығару | Пән мұғалімдері | Кестеге сәйкес | |
Жалпылама-сыныптық бақылау 6 сыныптар | Оқу бағдарламасының игерілуі мен оқушылардың функционалдық сауаттылығын бақылау | 6 сынып пән мұғалімдлері | ||
_________ мұғалімді персоналды бақылау | Мұғалімге жеке әдістемелік көмек көрсету немесе *жаңартылған білім мазмұны, критериалды бағалау, үштілдікті оқытуды енгізу бойынша педагогикалық тәжірибемен алмасу. Сабақтарға кіру, «әдістемелік копилка», мұғалімнің жеке іс қағазы | ДҒӘЖО ӘБ кураторлары | ||
Жас мамандар мектебі | ||||
«Жас мамандардың сабақтарына қатысу | Сабаққа қатысу | Жас мамандар | . | |
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
Аудандық «Дарындылар мен таланттылар» слетіне оқушылар дайындау | Слетке қатысу | Жоба жетекшілері | ||
Танымдық оқу әрекет деңгейі жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмыс | Оқушының шығармашылық ойлау және зерттеу іскерлігін қалыптастыруға мұғалімнің сабақта оқу әрекетін ұйымдастыру әдісіне талдау жасау. Оқушылардың ғылыми қоғамының жұмысын бақылау | |||
Бірлестік онкүндіктері | ||||
Пәндік (әдістемелік) апталықтар мен онкүндіктерді өткізуді бақылау | Онкүндік аясында ашық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар | Пән мұғалімдері | ||
СӘУІР | ||||
Әдістемелік бірлестік отырыстары | ||||
ІV отырыс 1.«Оқушының білім сапасын критериалды бағалау жүйесі арқылы жетілдіру» 2.Оқушылардың үлгермеу себептері мен оқу танымдық әрекетіне қызығушылығы төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | |||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
Біліктілігін арттыратын курстарға мұғалімдерді қатыстыру | Курсқа жіберу | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | Кесте бойынша | |
Мұғалімге жеке әдістемелік көмек көрсету немесе *жаңартылған білім мазмұны, критериалды бағалау, үштілдікті оқытуды енгізу бойынша педагогикалық тәжірибемен алмасу | Сабақтарға кіру, «әдістемелік копилка», мұғалімнің жеке іс қағазы | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | ||
Жалпылама-сыныптық бақылау 5-9 сыныптар | Оқу бағдарламасының игерілуі мен оқушылардың функционалдық сауаттылығын бақылау. | 5-9 сынып пән мұғалімдері | ||
Жас мамандар мектебі | ||||
Жас мамандардың жұмысына,жетістіктеріне әдістемелік талдау жасау | Мониторинг | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | ||
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
Танымдық оқу әрекет деңгейі жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмыс | Облыстық,республикалық олимпиада мен ғылыми жобалар сайысының қорытындысы. | ДОІЖО | ||
Бірлестік онкүндіктері | ||||
МАМЫР | ||||
Мұғалімдердің білімін жетілдіру | ||||
Мұғалімдердің жетістіктеріне әдістемелік талдау жасау. Мұғалімдердің курстан өту есебі | Мониторинг | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | ||
ӘБ жұмысына талдау жүргізу.Білім сапасын көтеру бағытындағы атқарылған жұмыстарға талдау жүргізу. Оқу кабинеттерінің әдістемелік мазмұнына талдау жасап,жаңа оқу жылына дайындығын зерделеу. | ӘБ жетекшілері | |||
Оқуға ынтасы төмен оқушылармен жүргізілетін жұмысты бақылау | Үлгерімі төмен оқушылардың оқу нәтижесі мен жетістікке жету жағдайын жасауды жоспарлаудағы әдістемелік бірлестік жұмысына талдау жасау. | ӘБ жетекшілері мен пән мұғалімдері | ||
Дарынды балалармен жұмыс | ||||
Танымдық оқу әрекет деңгейі жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмыс | Келесі оқу жылына түзету енгізу үшін танымдық оқу әрекеті жоғары оқушылардың үлгерімі мен оқуға деген қызығушылық деңгейіне талдау жүргізу. | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | ||
Әдістемелік кеңес отырыстары | ||||
Әдістемелік жұмысқа талдау жасау,сараптама жазу | Сараптама | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | ||
Әдістемелік бірлестіктердің жұмысына әдістемелік талдау жасау. | Мониторинг | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері | ||
Жас мамандар мектебі | ||||
Жас мамандар және жаңадан келген мұғалімдер жұмысына талдау жүргізу. | Жас мамандар,жаңадан келген мұғалімдер | Жас мамандар жетекшісі | Айдың аяғына дейін | |
Аттесттаудан өткізу жұмыстары | ||||
Аттестаттациядан өтетін мұғалімдердің тізімін дайындау.Ережелермен таныстыру. Мектепішілік аттестаттаудың қорытындысы бойынша бұйрық шығару | ДОІЖО ӘБ мұғалімдері |
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылары | Орындау мерзімдері |
1 | 2 | 3 | 4 |
№1 отырыс «Жоспарлар, нұсқаулықтар, ақпараттар» | 1. 2019-2020 оқу жылындағы әдістемелік жұмыстардың қорытындысы, 2020-2021 жаңа оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарын талқылау, бекітуге ұсыну. 2. Әдістемелік кеңес құрамын құру, әдістеме бірлестігі және мүшелерін бекіту. Әдістемелік қызмет құрылымдарының міндеттерімен таныстыру. 3. Жас мамандарға тәлімгер белгілеуге ұсыныс жасау. 4. Әдістемелік нұсқау хатты талқылау. Вариативтік компонет бойынша сағаттарды анықтау. 2020-2021 оқу жылына пайдалануға рұқсат етілген оқулықтар. | Әдістемелік кеңес төрайымы Бірлестік жетекшілері | тамыз |
№2 отырыс «Оқу үрдісін жаңарту-сапалы білім беру кепілі»» | 1. «Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында жұмыс жүргізу әдіс-тәсілдері» /оқыту -семинар/ 2. Мектепішілік пән олимпиадасын өткізу тәртібін белгілеу, кестесін бекіту. 3. Пән бірлестігі жетекшілерінің есебі. | Бастауыш сынып мұғалімі Г.Мырзашева Бірлестік жетекшілері | қараша |
№3 отырысы «Жаңартылған білім беру мазмұны: ізденіс және тәжірибе» | 1. Қазіргі заманғы білім беру модельдері /семинар/ 2. Озық тәжірибені жинақтау, тарату баспа бетіне жариялау мәселелері. 3. Пән бірлестігі жетекшілерінің есебі | Математика пәнінің мұғалімі С.Өмірхан Бірлестік жетекшілері | қаңтар |
№4 отырысы «Білім беру саласына инновациялар енгізуді ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету-сапалы оқытудың кепілі» | 1. «Шығармашылықты дамыту – зор жауапкершілік» /коучинг/ 2. Пән бірлестігі жетекшілерінің есебі | Бірлестік жетекшілері | наурыз |
№5 отырысы «Жылдық қорытындылау» | 1.2020-2021 оқу жылында атқарылған әдістемелік жұмыстардың қорытындысы. 2. 2021-2022 оқу жылына әдістемелік кеңес жұмыс жоспарын жобалау. | Г.Мырзашева /әдістемелік кеңес төрайымы/ | мамыр |